Friday, November 14, 2008

its time to migrate!!




salam..

saya ingin menulis hari ini, tapi tak tahu apa yang nak ditulis ni. adoii.. izinkan saya menulis sepatah dua kata ya..(kununla)

saya terfikir untuk ber'hijrah' dari blog lama saya di wordpress ke blogspot..
hehe.. dan hari ini, saya memulakan perpindahan.. ini kali kedua saya berpindah blog.. 2 tahun yg lalu, blog pertama saya di blogdrive. kemudian 'hijrah' ke wordpress. dan sekarang 'hijrah' ke sini.. its time to migrate!!


nak dijadikan cerita, lastweek saya makan di kantin sekolah. tiba2 berjumpa kawan lama di universiti dulu, cik F. bising kami bersembang sampai la ke blog saya yang dah bersawang2 tak update.. ntah la.. kadang2 menaip di wordpress memang agak menguji kesabaran.. ada beberapa function yang saya kurang selesa..(uiksss...mengutuk wordpress plak) ...berbalik kepada cerita cik F tadi, tak pasal2 saya kene sound dan dituduh skema, menggunakan wordpress.. haha.. (berasap juga hatiku ini..cik F oiii..hehe.) Cik F terus mempromote blogspot di meja makan kantin sekolah tersebut.. adui laaa.. Setelah berfikir hampir seminggu 2 hari (lama bukan mainn), saya pun bertukarrrrrrrr kepada blogspot yang diyakini lebih sempoii... (dah berjangkit penyakit cik F..haha). jadi, saya akan cuba untuk memindahkan apa2 yang ada di http://norazua.wordpress.com/ ke sini.
insyallah proses angkut barang akan dilakukan sepanjang minggu ini..ehehe..

Honestly, rasa sayang gak meninggalkan wordpress setelah hampir 2 tahun. mula pada April 2007.. memang banyak memori... bak kata pepatah: tempat jatuh tersungkur bagai superman lagikan dikenang, inikan pula tempat exercise jari...(haha)

itu je la kot yang saya nak mengarut untuk kali ini.. sebagai permulaan.. (kununnyer nk taip sepatah 2 kata je tadi ek)..
ok la... jumpa lagi ya.daa~
~~ saya.

HATI: Saya ingin berHIJRAH kepada yang lebih baik dari sebelumnya...


.

2 comments:

farahiyah said...

salah ke kalau skema???just be yourselves.

zua jelita said...

haha...cik F dah datangggg!
lariiiii~~